Monday, April 17, 2017

Grillezett tofu szendvics {glutén mentes & vegán}

Bevallom, ez a szendvics nem az én saját találmányom, hanem Bonny Rebecca egyik vlogjában osztott meg hasonlót és azt fejlesztettem tovább.



Ami kelleni fog:
- tofu (én füstölttel készítettem)
- konzerv gomba (lehet friss is)
- mustár
- oliva olaj
- szója szósz (én gluténmenteset használok)
- oregano
- szezám mag
- hummusz
- glutén mentes magvas kenyér 
- uborka
- paradicsom
- saláta levelek
- bébi spenót
- vegán majonéz 

Elkészítés:
A tofut vágd fel egyenlő szeletekre és egy tálban forgasd bele egy kis szója szószba. Serpenyőben pár másodperc alatt pirítsd meg a szezám magot, de vigyázz, hogy ne égjen meg. Tedd félre egy nagy tálra. Ez után hevíts fel egy kis kanálnyi oliva olajat, és süsd meg benne a tofut. Ha kicsit kihűlt forgasd meg a szezámmagban, de vigyázz, nehogy megégesd magad. Következőnek a gombát süsd meg egy kis oregánóval, majd ezt is tedd félre. A kenyeret pirítsd meg, az alsó felüket kend meg hummusszal, a felsőt pedig mustárral. Az egyik felére fektess vékonyra szeletelt uborkát, 2 szelet tofut és paradicsomot. Tégy rá egy kis vegán majonézt. A másik felére jöhet a saláta és a spenót levél, majd a gomba. Elég nehéz lesz, mert nagyon vaskos szendó lett, de óvatosan borítsd össze a két felét. 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...