Friday, September 2, 2011

omg...

... hogy itt milyen egyszerű barátkozni! Csak át dobok egy üveg sojut a szomszéd asztalnál ülő helyes fiúknak és mindjárt áttelepülnek.... xD és nem is akármilyenek! ooooooooooooh Lehet, hogy ezzel semmit nem mondok nektek, de hogy rögtön az első partimon kifogom az aranyhalat, aki ismeri a SHINee-t és a Super Junior YeSung-ját O.o na ekkora szerencsét életemben nem reméltem :D Lehet dilis vagyok, de nekem olyan a barátaikkal találkozni, mintha személyesen velük találkoznék XD na azt meg elgondolni sem tudtam volna, hogy valaki megadja a telefonszámát, hogyha majd meglesz a koreai telefonom hívjam fel.... :D nnnaaa.... mindjárt itt maradok örökre :D
sorry, lehet csak a sok soju beszél belőlem... elég erős a gyanúm....
SHINee


SuJu YeSung


p.s.: Hogy lehet az ázsiai fiúknak ennyire jóóóóóóóóó illata??? Már attól szerelmes leszek, hogy elmegy egy mellettem.... :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...