Sunday, August 28, 2011

Seoul! I love you!

Bocsi, hogy csak most írok, de még nem álltam át rendesen és eddig nem volt erőm hozzá.
Szóval szerdán érkeztem meg 11 óra körül, ami magyar idő szerint hajnal 4 óra. A gépről szinte semmit nem láttam, csak az alattunk lévő felhőket. A repülőút borzasztó hosszú volt, és rémesen unalmas és kényelmetlen. Ilyen hosszú útra nem tudom miért nem tudnak kényelmesebb üléseket biztosítani, ahol el is fér az ember lába... Az orosz reptér, ahol átszálltam Moszkvában olyan nagy volt, hogy amikor kiszálltam a gépből egy órát kellett gyalogolnom, mire elértem a D terminál 22-es kapuig, és nem tévedtem el, vagy ilyesmi, hogy húzzam az időt.... legalább kevesebbet kellett várnom. :D Mindenhol kb. hülyének néztek, amiért két bőrönddel megyek... nem tudom mit hittek? Félévre való téli ruhát hogy pakolok már be? Arról nem is beszélve, hogy így kevesebb mint a harmadát kellett fizetnem, mintha egy bőröndbe nyomok mindent és túlsúlyra kellett volna fizetnem.

Az Icheon reptér annyira modern, hogy mini metróval kell utazgatni az egyes terminálok között, mindenhol van mozgó járda, és az emberek még ezen is futnak. :O
A reptéren elintéztem a dolgaimat, és busszal mentem tovább a városba, ahol várt rám egy lány (eredetileg egy fiút mondtak, de a lényeg, hogy volt ott valaki), vele mentem tovább taxival az egyetemre.

A szobatársam egy koreai lány, de nem valami barátkozós, vagy csak nem vagyok neki szimpatikus. :s Eddig mindig én szóltam hozzá, kivéve amikor videokameráztam a testvéreimmel és a nagyszüleimmel, mert akkor közölte velem, hogy menjek ki a lounge-ba, mert itt bent nem szokás, de őt nem zavarja. Ha nem zavarja, akkor nem értem?! Mindenesetre más koreai lányokat nem zavar, ha a szobatársuk bent kamerázik a szobában... amúgy pedig egész éjjel kockul, nappal alszik, vagy itt sincs....


Az első nap rögtön elköltettek velünk 55000 won-t (kb 9500 ft), mert ágyneműt azt magunknak kell vennünk. Mindenből a legolcsóbbat vettem, de próbáltam a legszebbet, úgyhogy most úgy néz ki az ágyam, mint egy öt éves ovisé. Kutyás párna, mert ez volt a legalacsonyabb, de még így is olyan magas, hogy nem tudok rajta aludni. Kockás rózsaszín takaró és kellett még egy vékony takarófélét venni, amin alszunk, mert a lepedőn nem szokás. Na ez meg kék és pöttyös, úgyhogy jól néz ki. ^^

A város nagyon szép, csak néha elég fura szagok vannak, de az alap "Szöul szagot" már megszoktam. A zebrát nagyon bírom, minden létező irányba van, még a legkisebb utakon is. A lámpa meg már rég piros és csak nyugodtan mennek az emberek és rájuk sem dudál senki, és nem fél percig van zöld, mint Pécsen, hanem kb. két percig és még egy percig villogó zöld. Azért ezt eltanulhatnák nálunk is. :)


Az ételek néha elég furák, de vannak nagyon finomak is, pl. a sajtos ramen, tésztában sült édesburgonya, vagy a kedvencem a banános tej. A boltokban elég undi dolgokat is lehet kapni, pl. szárított kis halakat, hús port, zselében virágszirmot, konzerves sült selyemhernyógumót, kinyomós lekvárt olyan gyümölcsökből, amiből itthon szerintem senkinek nem jutna eszébe lekvárt főzni (pl. alma, szőlő). A palackos víznek valami borzasztó íze van. :s De helyette lehet kapni mindenféle teát, jeges italt, amik olcsók, nagyok és finomak. :P


Még több kép facebookon!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...